دانلود نقشه مترو استانبول

دانلود نقشه مترو استانبول

داشتن نقشه مترو در گوشی تلفن همراه می‌تواند بسیار کارآمد باشد. به همین دلیل در این مطلب امکان دانلود نقشه مترو استانبول با کیفیت بالا را برای شما قرار دادیم.

نکاتی در مورد استفاده از مترو در استانبول:

  1. بهتر است برای صرفه جویی در هزینه در ابتدای ورود به استانبول، استانبول کارت تهیه کنید.
  2. در مترو استانبول بر خلاف مترو تهران باید هنگام تغییر خط دوباره هزینه بپردازید. پس هنگام انتخاب مسیر دقت کنید تا با حداقل تغییر مسیر به مقصد برسید.
  3. اگر از استانبول کارت به صورت پی در پی استفاده کنید، مثلا با مترو به مکانی بروید و بلافاصله از آنجا سوار اتوبوس یا مترو شوید، به صورت اتوماتیک مبلغ کمتری از استانبول کارتتان برداشت خواهد شد. لذا توصیه می‌کنیم اگر قصد انجام سفرهای زیادی دارید به تعداد افراد استانبول کارت تهیه کنید چراکه اگر از یک استانبول کارت استفاده کنید، تخفیف برایتان لحاظ نخواهد شد.

اگر قصد سفر به شهر زیبای استانبول رو دارید، این مطلب رو از دست ندید!

در این نقشه وجود سرویس های  بهداشتی در ایستگاه ها هم نشان داده شده اند.

برای دانلود نقشه مترو استانبول با کیفیت بالا روی لینک زیر کلیک کنید.

>>⇓ دانلود نقشه مترو استانبول⇓<<

دانلود نقشه مترو استانبول 2021 در لینک بالا (pdf)

همچنین 2 نقشه دیگر برای رفاه حال شما در اینجا برای دانلود قرار داده شد. اولی نقشه راه های کل کشور ترکیه با کیفیت عالی است و دومی نقشه توریستی شهر استانبول هست که در آن اماکن تاریخی و جازبه های گردشگری این شهر زیبا نشان داده شده اند. برای دانلود از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود نقشه راه های ترکیه با کیفیت عالی

دانلود نقشه توریستی شهر استانبول

شما می‌توانید با استفاده از کارت های ایرانی عضو شتاب هر کجای استانبول که هستید لیر و یا دلار تهیه کنید. برای اطلاع از نحوه کار کارت خوان های ایرانی در استانبول کلیک کنید.

همچنین می‌توانید با هماهنگی با بخش رزرواسیون نیکو بهترین هتل‌ها را در بهترین نقاط استانبول رزرو کنید.

مطالب مفید: محلهای استانبول، هواشناسی استانبول، مراکز خرید در استانبول، پیستهای اسکی استانبول، گرفتن گواهینامه رانندگی در استانبول