پیست های اسکی استانبول

پیست های اسکی استانبول

یکی از پیست های اسکی استانبول پیست اسکی اولوداق است.

این پیست اسکی در نزدیکی شهر بزرگ استانبول قرار دارد و افراد زیادی را جذب خود می‌کند. این پیست در شهر بورسا بوده و هنگامی اسکی کردن منظره ای بسیار زیبا از این شهر دیده می‌شود.

برای رفتن به این پیست اسکی بهتر است سوار کشتی تندرو شده و پس از طی حدودا یک و نیم ساعت به بورسا خواهید رسید. از بورسا هم اتوبوس های پیست اسکی شما را به آنجا خواهند برد. البته می‌توانید با خرید تورهای روزانه با آسودگی خیال به اسکی فکر کنید و باقی مسائل را به ما بسپارید. در این پیست اسکی انواع و اقسام تجهیزات اسکی کرایه داده می‌شود و شما می‌توانید به راحتی با هزینه کم اسکی کرایه کنید. همچنین بلیط‌های تله این پیست به صورت یک بار مصرف یا چند بار مصرف هستند لذا اگر در اسکی حرفه‌ای نیستید می‌توانید بلیط یک بار مصرف تهیه کرده و هزینه اضافی نپردازید. آموزش اسکی نیز در این پیست برقرار است و اگر قصد یادگرفتن اصولی این ورزش را دارید می‌توانید از این سرویس هم استفاده کنید.

پیست اسکی اولوداق
پیست اسکی اولوداق

یکی دیگر از پیست های اسکی استانبول پیست اسکی کارتپه است

قله «کارتپه» در سلسه کوه‌های سامانلی که مشرف به خلیج ایزمیت و دریاچه «ساپانجا» است، با زیبایی‌های طبیعی، جنگل‌ها و امکانات فراهم شده برای اسکی بازان به یکی از مناطق جذاب گردشگری زمستانی در ترکیه تبدیل شده است.

پیست اسکی کارتپه که در فاصله 40 کیلومتری از شهر کوجاائلی و 100 کیلومتری استانبول است، در فصل زمستان یکی از پربازدیدترین پیست های اسکی استانبول برای اسکی دوستان است.

پیست اسکی کارتپه به طول 17 کیلومتر دارای 21 پیست اسکی است. همچنین دارای خانه اسکی 3 هزار نفری و هزار و 360 تخت است. هتل های واقع در مرکز شهر نیز میزبان گردشگران است. در این مرکز لباس و انواع لوازم مختلف اسکی و اسنوبورد به صورت کرایه ای در اختیار اسکی بازان قرار می گیرد.

در زمستان سال 2016-2017 حدود صد هزار نفر از این مرکز استفاده کردند که 15 هزار نفر از آنان را گردشگران خارجی تشکیل می داد.

پیست های اسکی استانبول

شما میتوانید با استفاده از کارت های ایرانی عضو شتاب هر کجای استانبول که هستید برای خود لیر و یا دلار تهیه کنید. برای اطلاع از نحوه کار کارت خوان های ایرانی در استانبول کلیک کنید.

همچنین می‌توانید با هماهنگی با بخش رزرواسیون نیکو بهترین هتل هارا در بهترین نقاط استانبول رزرو کنید.

گروه نیکو آماده پاسخگویی به سوال های شما عزیزان در مورد تفریح، سرمایه گذاری و کار در ترکیه است. لطفا با ما تماس بگیرید.

مطالب مفید: محلهای استانبول، هواشناسی استانبول، نقشه مترو استانبول، نقشه توریسیتی شهر، مراکز خرید در استانبول، هزینه زندگی در شهر استانبول، گرفتن گواهینامه رانندگی در استانبول

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *