خرید آپارتمان در گرجستان

خرید آپارتمان در گرجستان

فرصت خوب خرید آپارتمان در گرجستان 
تنها با 30 هزار دلار صاحب یک واحد مسکونی در کشور زیبای گرجستان شوید! پیش پرداخت 9000 دلار و الباقی با اقساط 3 ساله! 

پروژه ارتاچالا

پروژه اورتاکالا یک برج مدرن 31 طبقه و جدید برای افراد با بودجه کم است ! این برج در شهر زیبای تفلیس و منطقه ارتاچالا قرار دارد و شروع قیمت واحد ها در آن از 30 هزار دلار می‌باشد.

این پروژه  فاصله نزدیک به مرکز شهر و نقاط توریستی دارد و همچنین واحد های 46 متری تک خوابه برای اجاره به توریست ها طراحی شده اند که میتواند منبع خوب درآمد محسوب شود. 

این پروژه به صورت سفید کاری با قیمت از 30 هزار دلار بسیار مقرون به صرفه است. شما 30% مبلغ را پرداخت و الباقی را به صورت اقساط تا 3 ساله پرداخت کنید. این مجموعه فرصتی استثنائی برا خرید آپارتمان در گرجستان است. برای پیش پرداخت شما سود 15% در نظر گرفتیم و پروژه در 2 سال تمام خواهد شد.

خرید آپارتمان در گرجستان
پروژه تاماریشویلی

پروژه تاماریشویلی

این پروژه عضیم توسط یکی از شرکت های معتبر و با تجربه در گرجستان برنامه ریزی شده است. این پروژه با موقعیتی عالی شهر تفلیس در منطقه بسیار زیبای پارک هیپدروم و با ویو دریاچه لاک پشت واقعا یک انتخاب لاکچری است. 
اتمام این پروژه تا سال 2021 برنامه ریزی شده است و با پیش پرداخت 30% و الباقی تا اتمام پروژه قابل خریداری است. 
آپارتمان های این پروژه هم به صورت سفید کاری و هم به صورت مبله با 3 رده بندی قابل خریداری برای هموطنان عزیز می‌باشد. این پروژه با فضای سبز بسیار بزرگ و امکاناتی مثل مجموعه ورزشی و… یک انتخاب بسیار خوب در منطقه زیبای تاماریشویلی شهر تفلیس است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید !
09121380792 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *