راهنمای سفر به صربستان

راهنمای سفر به صربستان

در مطلب راهنمای سفر به صربستان قصد داریم جاهای دیدنی صربستان رو بهتون معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم در سفرتون به این کشور زیبا جاهای زیر رو حتما ببینید.  با ما همراه باشید.

1- کالِمقدان

خب بهتره راهنمای سفر به صربستان رو از پایتخت این کشور یعنی شهر بلگراد شروع کنیم. کالمقدان قلب گردشگری این شهر، قلعه ای زیباست که بزرگترین پارک شهر و چندین موزه داخلش هست. رمانتیک ترین نقطه شهر هم داخل همین قلعه قرار داره. سفر به بلگراد بدون دیدن کالمقدان بی معنی خواهد بود!

راهنمای سفر به صربستان

2- کلیسای سنت ساوا

اگر کالمقدان اولین جایی باشه که باید در شهر بلگراد دیده بشه، این کلیسا با معماری خارق العادش هم در رده بعدی قرار داره. این بنای زیبا چهره  شهر رو دگرگون کرده و جلوه خاصی بهش بخشیده. این کلیسا در مکان کلیسای قدیمی که توسط عثمانی ها نابود شده بود، بنا شده و بسیار باشکوه است.

راهنمای سفر به صربستان

3- خانه روی رود درینا

کلبه روی رودخانه درینا در سال 1969 توسط شناگرانی ساخته شده که قصد استراحت پس از شنا داشتند. عکس ها نمیتوانند زیبایی این کلبه نقلی رو نشون بدن و باید از نزدیک ببینینش!

راهنمای سفر به صربستان

4- عمارت شهرداری سوبوتیکا

شهر سوبوتیکا یکی از شهر های کمتر شناخته شده در مرز مجارستان و صربستان است ولی زیبایی های بی بدیلی دارد. عمارت شهرداری این شهر یکی از بناهای ساخته شده در اوایل قرن بیستم است که بسیار چشم نواز است. توجه به ریزه کاری ها و جرئیات در این بنا بسیار به چشم  هر بیننده ای خارق العاده است.

راهنمای سفر به صربستان

5- دره درداپ

دره یا بهتر است بگوییم رود درداپ یکی از جاذبه های طبیعی کشور صربستان است. از این دره به عنوان مرز ترسیم شده توسط خدایان ییاد می‌شود که گویی جلوی درگیری 2 کوه سخره ای عظیم را گرفته است. این دره مناظر بسیار زیبایی دارد که دیدنش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای سفر به صربستان

6- برج جمجمه ها

در نگاه اول، اسم این مکان زیاد جالب به نظر نمی‌آید ولیپس از قرن ها، این بنا در نیس،   نشانه حکومت ظالمانه عثمانی ها در این منطقه است. این برج از 952 جمجمه ساخته شده که امروز تنها 60 تای آنها باقی مانده است. دیدن این برج شما را خوشحال نخواهد کرد ولی تاریخ بشر همیشه خوش آیند نیست.

راهنمای سفر به صربستان

 

7- دره اوواک

صربستان پر است از مناظر بکر و زیبا. دره اوواک انحنای خاص رود پر آب درینا را با سخره های خشن و بلند و حیاط وحش غنی ترکیب شده و فضایی مسحور کننده به وجود آورده است.

راهنمای سفر به صربستان

8- قلعه قُلوباک

صربستان پر است از قلعه های قدیمی اما شاید بتوان گفت قلعه قلوباک بزرگترین و زیباترین آنها باشد. این قلعه در قرن 14 میلادی و در شرق این کشور و کنار رود بزرگ دانوب بنا شده است. این قلعه یکی از زیباترین قلعه های این کشور است و شاید به همین دلیل است که در طول تاریخ افراد زیادی قصد تسخیر آن را داشته اند.

راهنمای سفر به صربستان

مطلب راهنمای سفر به صربستان ترجمه شده و برگرفته از وبسایت دکالچرتریپ


اگرقصد سفر به استانبول ترکیه را دارید، مامی‌توانیم به پایین ترین قیمت هتل مورد نظر شما را رزرو کنیم. لطفا این مطلب را بخوانید.

نحوه تشخیص یورو اصلی از یورو تقلبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *