معازه های نیشانتاشی

مراکز خرید استانبول

در ادامه مطلب سفر به استانبول نگاهی خواهیم داشت به مهمترین مراکز خرید استانبول. اگر قصد سفر به استانبول را دارید از آب و هوای آن مطلع شوید. داشتن استانبول کارت و نقشه مترو استانبول برای راحتی سفرهای داخل شهری و سفر به مراکز خرید مختلف الزامی می‌باشد. به منظور اطلاع از انواع وسایل نقلیه عمومی گردش در استانبول را ببینید.

 

مرکز خرید جواهر

بزرگترین مرکز خرید اروپا در زمان ساخت اش  و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا بود که بیش از صد برند جهانی محبوب، از پوشاک و جواهرات گرفته تا اسباب‌بازی و رستوران، در آن شعبه دارند. این مرکز خرید شش‌طبقه در قلب شهر واقع شده و دسترسی راحتی دارد اما معماری‌اش کمی پیچیده و گیج‌کننده است؛ بهتر است قبل از رفتن، نگاهی به نقشه‌ طبقات و مغازه‌ها در وب‌سایت این مرکز خرید بیندازید. برند‌های آشنایی مثل بنتون، آدیداس، اسپریت، کانورس، دبنهامز، لیوایز، زارا، مانگو و ماسیمو‌دوتی در جواهیر شعبه دارند. البته برند‌هایی مثل دیور، بربری و دی‌اند‌جی را اینجا پیدا نمی‌کنید. ساعت کار جواهیر بین ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای رفتن به مرکز خرید جواهر کافیست در ایستگاه مترو یا اتوبوس و یا متروبوس مجیدیه کوی پیاده شوید.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کانیون

گران اما بی‌نظیر؛ بوتیک‌های کانیون لوکس و گران‌قیمت‌اند اما نظیرشان را در مراکز خرید دیگر شهر پیدا نمی‌کنید؛ برند‌هایی مثل بانانا‌ریپابلیک، تامی هیلفیگر و آن‌تیلور فقط اینجا شعبه دارند و البته رستوران‌های گرانی که در شهر رقیب ندارند. معماری خاص و زیبای این مرکزخرید چهار طبقه، یک جایزه‌ معماری مهم هم برده و آن را حسابی معروف کرده. کانیون، سینمایی کروی‌شکل در میانش دارد که معمولا فیلم‌های مهم روز را نمایش می‌دهد. این مرکز خرید همیشه در فصل حراج خرید استانبول حضور فعال دارد و می‌توانید لباس‌های مارک‌دار دلخواهتان را در حراج‌‌های آن با قیمت‌های کمتری بخرید.

بهترین مراکز خرید استانبول

کانیون، شناخته شده‌ترین مرکز خرید ترکیه است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۶ در استانبول افتتاح شد و دارای ۳۷۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و ۲۶ طبقه‌ی تجاری و ۱۷۹ منزل مسکونی لوکس درون یک برج است.کانیون استانبول یک روش منحصر به فرد و ترکیبی از خرید، سرگرمی و خرده فروشی در یک پوشش فوق العاده معماری است. کانیون دارای ۱۶۰ مغازه، ۹ سینما و مرکز ورزشی است. برندها، کافه‌ها و اجراهای فضای باز برتر محلی و جهانی در این فضای زنده قرار دارند. کانیون منزلگاه برندهای تعیین کننده و معتبر و با خرده فروش مشهور مد، هاروی نیکلاس است. هم چنین اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید قرار دارد.هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می‌کند.کانیون استانبول جایگاه ۱۶۰ فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می‌کنند.علاوه بر اینها، تجربه‌ی کلی و قدرت انتخاب در کانیون استانداردهای خرید را نه تنها در ترکیه، بلکه در کل منطقه ی خود تغییر می‌دهد. نا گفته نماند اکثر برندهای معتبر اروپایی مثل لاکوست، هوگو باس و … در این مرکز شعبه دارند و اجناس با قیمت سرسام آوری عرضه می‌کنند. اما دیدن این مرکز خرید رو بهتون توصیه می‌کنیم چون قرار گرفتن در چنین معماری مهیجی بسیار جذاب است.

مرکز خرید کانیون

مراکز خرید استانبول فروم

می‌توان گفت تمامی برند های ترک و اروپایی در این مرکز خرید شعبه دارند و این مرکز خلوت تر از مرکز خرید جواهر است دلیلش هم اینه که فاصله نسبتا زیادی از مرکز شهر داره. به غیر از فروشگاه ها و برند های شناخته شده، فروشگاه هایی هم در اینجا هستند که محصولات برند های متفرقه عرضه می‌کنند که قیمت بسیار پائینی دارند و کیفیت شون هم قابل قبول هست. همان طور که اشاره شد مرکز خرید فوروم استانبول فاصله زیادی به مرکز شهر داره ولی وجود ایستگاه مترو در اون دسترسی به این مرکز رو بسیار آسون کرده. سوار مترو به سمت فرودگاه آتاترک خواهید شد و در ایستگاه فوروم پیاده میشید. فروم بزرگترین مرکز خرید ترکیه محسوب میشه. اگر به دنبال خرید‌های به‌صرفه هستید، فروم جایی است که همیشه چند تا از برند‌هایش تخفیف خورده‌‌اند؛ کافی است به قسمت (Promotions) وب‌سایتش سر بزنید تا حراج‌ها و پیشنهادات دیگر برندهای مختلف که مرتب تغییر می‌کنند را ببینید. برند‌های متوسط مثل اچ‌اند‌ام و ماوی را اینجا می‌توانید پیدا کنید. در ضمن، یک نمایندگی بزرگ آی‌کیا هم به این مرکزخرید چسبیده. برای بچه‌ها هم سرگرمی‌های بی‌نظیری مثل ژوراسیک پارک و یک آکواریوم بزرگ با کلی جانوران آبزی دیدنی وجود دارد و همین‌ها فروم را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول برای خانواده‌ها تبدیل کرده. ساعت کار فروم استانبول از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

بهترین مراکز خرید استانبول

 

مرکز خرید اولیویوم

می‌شود گفت اولیویوم یک حراجی بزرگ در استانبول است؛ اجناسی که کم کم دارند از گردانه‌ مد خارج می‌شوند با قیمتی بسیار مناسب در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. اینجا می‌توانید پوشاک فصل گذشته‌ی بهترین برند‌های جهانی را با تخفیف‌های عالی بخرید. البته اولیوم یک مرکز خرید مدرن و بزرگ است و در محله‌ زیتون‌بورنو قرار گرفته و ۱۱۸مغازه، ۶ سالن سینما، یک سالن تئاتر، یک سالن بولینگ بزرگ و چندین رستوران و کافه‌‌ خوب دارد.

بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید ایستینه پارک

بیشک یکی از زیباترین مراکز خرید استانبول ایستینه پارک است. ایستینیه پارک شاید مرکز خرید لوکس و گران‌قیمتی محسوب شود، اما برندهای ارزان‌تر را هم دارد و در فستیوال خرید استانبول،‌ قطعا می‌توانید خیلی از برندها را با قیمت مناسب بخرید. رستوران‌های جورواجور و هر جور غذایی که فکرش را بکنید در آن پیدا می‌شود؛ از فست فودی مثل مک دونالد گرفته تا غذاهای ترکی و استیک‌های عالی فرانسوی و پاستاهای ایتالیایی و البته دسر و بستنی و شیرینی . نقشه طبقات و بوتیک‌های مرکز خرید ایستینیه پارک را می‌توانید در سایتش ببینید. در انتهای این مرکز خرید، بازاری هست که نباید آن را از دست داد؛ بازاری ساخته شده به سبک و سیاق سنتی ولی بسیار تمیز، لوکس و شیک که در آن پنیر و نان و سبزیجات و گوشت و… می‌فروشند.‌ یادتان باشد که نزدیک این مرکزخرید، ایستگاه مترو وجود ندارد و برای رسیدن به آن، باید سوار وسایل نقلیه دیگر شوید.

مراکز خرید استانبول مال

استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و خانه‌ی برترین برندهای دنیا و ترکیه‌ای است. این مرکز خرید با ۳۵۰ فروشگاه، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی، پویایی مجزایی به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل کاربردی‌ترین مرکز خرید با این مضمون است. آدلِر، یکی از گروه‌های سرمایه گذاری اماراتی، یک رستوران سه طبقه با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع داخل استانبول مال و برای اولین بار در ترکیه افتتاح کرد. در این رستوران که در دبی و ابوظبی شعبه دارد، تمام غذاهای خاورمیانه سِرو میشود. استانبول مال دارای ۵ دهلیز است که ۳ تا از آنها بزرگ و ۲ تای دیگر کوچک و هر کدام مضامین متفاوتی دارند. این مال با ۸۳ پله برقی و ۴۲ آسانسور، برای بازدیدکنندگانش موقعیت مسیریابی و خرید آسوده را فراهم می‌کند. استانبول مال که به مضمون تفریحی‌اش شناخته شده، دارای اولین شهربازی سرپوشیده‌ی ترکیه، Moipark است. این شهربازی دارای بازی‌های عظیم و هتل وحشت است که اولین بار کارش را در ترکیه، اروپا و خاورمیانه بر روی زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع با هزینه‌ی ۳۶ میلیون دلار آمریکا، آغاز می‌کند.

بهترین مراکز خرید استانبول

بخش منحصر به فرد دیگر این مال، ۱۶ سینما با ۳۰۵۰ صندلی است که آن را تبدیل به بزرگترین مجموعه‌ی سینمایی ترکیه می‌کند. استانبول مال که در ۲۳ کیلومتری غرب منطقه‌ی ایکیتلی قرار دارد، دارای نمای خارجی تماشایی‌ و سکوی دید باز با نمای وسیع از خطوط زیبای معماری و برج‌های مرتفع‌اش است. خیابان ایستیکلار، تعبیر معاصر یکی از خیابان‌های تاریخی استانبول، یک خیابان سه بانده و مخصوص عابرپیاده با مغازه و کافه‌های متنوع است که در بخش شرقی مال قرار دارد. از نظر زیبایی شناسی و معماری، استانبول مال از لایه‌های فرهنگی، طراحی، تاریخی، نمادها و موادی الهام گرفته که در طول قرن‌ها تکامل یافته و این شهر را تبدیل به یک کلان شهر منحصر به فرد اوراسیا کرده است. استانبول مال با مضمون و واحدهای متفاوتی که ارائه می‌دهد، توجهات را به عنوان کاربردی‌ترین مرکز خرید ترکیه به خود جلب می‌کند. در حالی‌که استانبول مال که افتخار دریافت بسیاری از جوایز بین‌المللی(حتی در حین ساخت) را دارد، جایزه‌ی “بهترین پروژه‌ی کاربرد مختلط” و “پروژه‌ی بهترین توسعه‌ی مرکز خرید” را در سال ۲۰۱۱ را دریافت کرده است.

مناسبترین مرکز خرید در استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر

مرکز زورلو تبدیل به پاتوق جدیدی در استانبول شده است. زورلو دارای مرکز خریدی لوکس، مرکزی برای هنرهای نمایشی، یک هتل ۵ ستاره، ادارات و منازل است. مرکز خرید زورلو حدود ۱۸۰ فروشگاه متفاوت را در خود جای می‌دهد. علاوه بر غول‌های مد مانند دولچه و گابانا، وَلنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فِندی، دیور، لویی ویتان، پرادا، بِربِری، کاوالی و چندین و چند برند دیگر، مرکز زورلو، در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع منزل برندهای جذاب مد دیگری مانند گپ، تامی هیلفیگر، منگو، لاگوست و هم چنین بزرگ‌ترین فروشگاه H&M در ترکیه است. مرکز خرید زورلو با رستوران‌های سطح بالایش بسیار متفاوت است. رستوران‌های بین‌المللی مانند تامز کیچن، جیمیز ایتالین و مورینی برای اولین بار به بازار ترکیه معرفی شده‌اند. رستوران‌های محلی مانند کوشه باشی، گونایدین، فار ایست و ول دان، برای مرکز خرید زورلو یک مفهوم جدید تعریف کرده‌اند. 

مرکز خرید زورلو تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از تماشای فیلم را با ۱۴ سینما و ظرفیت ۱۶۰۰ نفر برای دوستداران فیلم ارائه می‌دهد. مرکز هنرهای نمایشی زورلو یک شاهکار عظیم با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر است. مرکز جدید برای هنرهای نمایشی و هنر مدرن، ورود گروه‌های مشهور و هنرمندان اجرایی را به روی صحنه خوش‌آمد می‌گوید. مرکز موسیقی استانبول که جایگاه هنرهای نمایشی متنوع مانند برادوی، فیلم‌های موزیکال و رقص است، موسیقی پاپ، کلاسیک، اپرا و جاز را ارائه می‌دهند.

بهترین مرکز خرید استانبول

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید استانبول است که در بخش آسیایی قرار دارد و دارای برندهای مشهور ترک و بین‌المللی در یک فضای سبک زندگی منحصر به فرد است. پالادیوم در استانبول برای نمای بیرونی شیشه‌ای عظیمش شهرت دارد و با مغازه‌هایش در ۵ طبقه، یکی از برجسته‌ترین فضاها در شهر است.این مرکز خرید تعداد زیادی از برندهای محلی و بین‌المللی در منطقه‌ی آتاسحیر را در خود جای داده است. هزینه‌ی ساخت پالادیوم استانبول حدود ۲۳۰ میلیون دلار بود و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این شاهکار نفیس مدرن دارای ۱۹۰ مغازه است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند در میان فروشگاه‌های برندهای جهانی‌ همچون گِس، میکائیل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین یا در اَوتلت‌های برندهایی مانند آدیداس و گپ گشت بزنند. 

ارزانترین مرکز خرید در استانبول

مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز یکی از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبول است که ماهانه بین ۱ تا ۱.۵ میلیون بازدیدکننده دارد. آکمرکز افتخارات جهانی زیادی نیز کسب کرده است. این مرکز خرید در سال ۱۹۹۵ جایزه بهترین مرکز خرید در اروپا، در سال ۱۹۹۶ بهترین مرکز خرید در دنیا و در سال ۲۰۱۰ جایزه بهترین طراحی داخلی در دنیا را به دست آورده. جالب است بدانید که هیچ مرکز خریدی این دو جایزه را با هم دریافت نکرده است. مرکز خرید آکمرکز در کل ۲۴۶ مغازه دارد که در میان آن ها تعدادی زیادی مغازه پوشاک بانوان، آقایان و کودک دیده می شود. علاوه بر آن، مغازه های اسباب بازی، کیف و کفش، عینک، جواهرات و … در مرکز خرید آکمرکز وجود دارد. از دیگر امکانات و سرگرمی های این مجموعه می توان به چندین رستوران، سینما، آرایشگاه، بانک، لوازم دیجیتال و الکترونیک، سوپرمارکت و مغازه حیوانات خانگی اشاره کرد.

خرید در استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

مرکز خرید سیتیز، یک مرکز مد پیشرفته با آمیخته ای از فضای سنتی منطقه بوده که در قلب منطقه مجلل نیسانتاسی و در نزدیکی تکسیم ساخته شده است. جالب است بدانید ساخت سیتیز حدود ۱۲۵ میلیون دلار آمریکا هزینه برداشته است.

در واقع سیتیز نیشانتاسی، مرکز خریدی فوق العاده برای مد، سبک زندگی با طیفی از مغازه‌های شکیل، کافه‌ها ورستوران‌هاست. در مجموع ۱۵۰ مغازه با برند های معتبر، چندین سینما و رستوران زنجیره ای در این مرکز خرید به چشم می خورد.

معازه های نیشانتاشی

مرکز خرید گالریا آتاکوی

فرض کنید درست زمانی که از هواپیما بیرون آمده‌اید احتیاج دارید ضروریاتی را خرید کنید. نگران نباشید! کافیست به راننده بگویید تا از راه کنار دریا برود، چرا که درست گالریا آتاکوی در سر راه شماست و با فرودگاه آتاتورک تنها ۵ کیلومتر فاصله دارد.

جالب است بدانید که مجتمع گالریا آتاکوی اولین مرکز خرید ساخته شده در استانبول است که امکانات مناسبی نیز دارد. گالریا آتاکوی در کل ۴ طبقه است که در طبقه اول برندهای نام آشنایی چون آدیداس، پیر کاردین و کوئیک سیلور توجه شما را جلب خواهند کرد. همچنین تعدادی رستوران، کافه و یک سوپرمارکت در همین طبقه وجود دارد. سالن بولینگ و یک کافه را در طبقه اول گالریا و در طبقه دوم نیز سینما مجموعه را خواهید دید.

روزاه حدود ۲۰,۰۰۰ بازدیدکننده به گالریا آتاکوی می آیند و در میان ۱۱۹ مغازه و طیف متنوعی از برندهای مجلل لباس تا برندهای مشهور و قیمت مناسب به گردش و خرید می پردازند.

بهترین حا برای خرید در استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا

آکوا فلوریا مجموعه ای شکیل در کنار ساحل و در نزدیکی فرودگاه است که مجموعه‌ی مطلوبی از برندهای روز دنیا و فود کورتی فوق العاده و بالکن دار در طبقات بالاست. این مجموعه در کل ۴۵.۰۰۰ متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش ۹۰۰ نفر، ۱۱ سالن سینما با گنجایش ۱۲۸۰ نفر، فضایی برای پیاده روی با مساحت ۵۲.۰۰۰ متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت ۱۳.۰۰۰ متر مربع وجود دارد. مرکز خرید آکوا فلوریا در تمام روزهای هفته باز است و امکان خرید از انواع برندهای مردم پسند و محبوب را در پیش روی شما قرار می دهد. 

از دیگر مزایای این مرکز خرید وجود آکواریومی بزرگ در مجتمع است که از جمله آکواریوم های معروف و قابل توجه در استانبول است و همچنین بزرگ ترین آوتاریوم موضعی در دنیاست. برای اطلاعات بیش تر از تفریحات آبی و آکواریوم های استانبول می توانید تفریحات آبی استانبول را بخوانید. 

آکواریوم استانبول

مرکز خرید متروسیتی

اگر به مراکز خرید بزرگ و شلوغ علاقه‌ای نداشته باشید، مرکز خرید متروسیتی درست همان گزینه مطلوب شماست! متروسیتی گرچه چندان بزرگ نیست، اما همچنان فروشگاه مناسبی با گلچینی از برندهای معروف دنیاست. متروسیتی، مجتمعی چهار طبقه با ۱۴۰ مفازه است که در منطقه اقتصادی شهر و خیابان بیوک دره استانبول قرار دارد. در مغازه های انبوه این مرکز خرید با برندهایی چون منگو، لاکوست، هاتیک و برگر کینگ برخواهید خورد. متروسیتی در مجموع ۶۰,۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده که علاوه بر نمایندگی برندهای یاد شده، در آن یک فود کورت، فروشگاه و سوپرمارکت به چشم می خورد. دسترسی مناسبی نیز به مترو دارد و به راحتی می‌توانید از ایستگاه مترو لونت به متروسیتی دسترسی داشته باشید.

بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آستوریا استانبول

آستوریا استانبول محلی برای گردآوری برندهای معروف ترکی و جهانی در محیطی خارق العاده و بکر در کنار یک دیگر است. آستوریا استانبول وسعتی ۳۵,۰۰۰ متر مربعی دارد و در کل شامل ۱۱۰ مغازه و فروشگاه است.

از رستوران های بسیار لوکس بگیرید تا انواع کافه ها، یک محل ماساژ به سبک تایلندی، یک استخر سرپوشیده و سینمای چند بعدی از دیگر امکانات جذاب این مرکز خرید بزرگ است. همچنین یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۸۰۰ جاپارک از دیگر مزیت های استوریا استانبول می باشد.

ارزانترین قیمت پوشاک در استانبول

مرکز خرید آکاسیا آجیبادم

اشتباه است اگر بخواهیم آکاسیا آجیبادم را تنها یک مرکز تجاری بدانیم، چرا که مرکزی مجلل و کامل از اقامتگاه های تشریفاتی، دو پارک، دفاتر اداری و پارک موضوعی مخصوص کودکان است. آکاسیا آجیبادم برای میهمانان خود طیف متنوعی از برندهای مشهور و معتبر بین المللی و جهانی را در پیش رو می گذارد. در این مرکز خرید وسیع هشتاد هزار متر مربعی، ۶ سطح و طبقه وجود دارد که در هر کدام انواعی از مغازه های پوشاک آقایان، خانم ها و کودکان، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، غذا و نوشیدنی و … وجود دارد. 

از جمله برندهای معروف این مرکز خرید می توان به: آدیداس، اپل، آلدو، بیمن، بیمن کلاب، برگر کینگ، چیکو، منگو، کلمبیا، دیزل، دیوارس، فلورمال، گپ، هوم سوئیت هوم، باس، لاکوست، کوتون، ال سی واکیکی، لویس، منگو، زارا، ماوی، مک دونالد، پنتی و استار باکس اشاره کرد. 

بهترین مرکز خرید در استانبول

مرکز خرید برج های ترامپ

این مرکز خرید تجربه ای متفاوت از خرید کردن را برای شما به ارمغان می آورد. مرکز خرید ترامپ در واقع بخشی از خدمات و امکانات برج های بزرگ و قابل توجه ترامپ در استانبول هستند. این مرکز خرید ۱۷۵ مغازه دارد که ترکیب دلپسندی از پوشاک به روز، تفریحات و رستوران های با کیفیت در وسعت ۴۳,۶۰۰ متر مربع می باشد. یکی از نوآورانه ترین بخش های مرکز خرید ترامپ استانبول، بخش کودکان است که خود ۹,۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و این امکان را برای کودکان فراهم می آورد تا ساعاتای را به خوشی و بازی بگذرانند.

بخش دیگری نیز به نام مغازه کودکان، این امکان را برای کودکان شما ایجاد می کند تا در بزرگ ترین تئاتر دیزنی ترکیه با گنجایش ۶۰۰ نفر تفریح کنند. همچنین امکان آن را خواهید داشت تا در مرکز بدن سازی ترامپ در فضایی به وسعت ۳,۳۰۰ به ورزش و نرمش مشغول شوید.

بهترین مراکز خرید استانبول

خیابان استقلال

خیابان استقلال را اگر نبینید، مثل این است که در پاریس باشید و به شانزلیزه سر نزنید. استقلال، معروف‌ترین خیابان شهر به طول ۳ کیلومتر که از میدان پر‌جنب‌و‌جوش تقسیم شروع می‌شود و دو طرف آن پر از کافه، رستوران، بوتیک‌های خوش‌آب‌و‌رنگ و البته مهمترین مراکز خرید استانبول است. انتهای خیابان هم حال‌و‌هوای دلچسبی دارد؛ مغازه‌هایی که ساز‌های قدیمی می‌فروشند، نقاشانی که آثار‌شان را حراج می‌کنند و لباس‌های دست‌دوز رنگارنگ. استقلال بهترین جا برای خرید همزمان با پیاده‌روی، گردش و خوش‌گذرانی است؛ یک جورهایی می‌شود گفت خیابان استقلال جزء دیدنی‌های استانبول هم حساب می‌شود و بی‌دلیل نیست که آخر هفته‌ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می‌کنند. با همه‌جور وسایل نقلیه‌ عمومی هم می‌توانید به میدان تقسیم برسید و بدون آنکه متوجه گذر زمان بشوید، تا انتهای خیابان استقلال را قدم بزنید و از مراکز خریدش دیدن کنید.

خیابان استفلال

خب امیدوارم از مطالعه مطلب مراکز خرید استانبول بتونید بهره لازم رو ببرید.

اگر در ترکیه اقامت دارید یا قصد دارید برای زندگی به این کشور بیاید، توصیه می‌کنم مطلب قوانین ترکیه رو هم مطالعه کنید.

شما میتوانید با استفاده از کارت های ایرانی عضو شتاب هر کجای استانبول که هستید از طریق بخش صرافی نیکو برای خود لیر و یا دلار تهیه کنید. برای اطلاع از نحوه کار کارت خوان های ایرانی در استانبول کلیک کنید.

همچنین می‌توانید با هماهنگی با بخش رزرواسیون نیکو بهترین هتل ها را در بهترین نقاط استانبول رزرو کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مراکز خرید استانبول»

  1. سلام
    ممنونم از مطلب خوبی که گذاشتید. میخواستم بدونم بهترین جایی که بشه بهتربن قیمت های مارک های خوب و پیدا کرد کجاست ؟

    1. ویراستار

      سلا اگر دنبال جنس های خوب و مارک دار هستید باید برید اولیوم. اولیوم اوتلت همه مارکاست که قیمتشون تقریبا 40% پایین تر از جاهای دیگه است. ولی اگر دنبال جنسهای معمولی و بی نام نشان هستید در کوچه پس کوچه های کاپالی چارشی یا بازار بزرگ استانبول می‌تونید به قیمت خیلی پایین لباس های مورد نظر خودتون را تهیه کنید.
      مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *